Consumenteninformatie

Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw.

Een bestelling plaatsen

Bestellen bij Remóvos gaat via een paar eenvoudige stappen.

Stap 1
Klik bij het gewenste artikel op ‘In winkelmand’.

Stap 2
Klik op ‘Afrekenen’ (of naast het winkelmand veld om verder te winkelen wanneer u meer artikelen wilt bestellen).

Stap 3
Controleer de gegevens van uw bestelling.

Winkelmand
Hier ziet u wat er in uw winkelmand zit.

Factuurgegevens
U kunt hier aangeven wat het factuuradres en het bezorgadres van de bestelling moet zijn. Indien u een ander adres wenst te gebruiken kunt u dit hier toevoegen.

Verzendwijze
Wanneer u meerdere artikelen in een keer bestelt doen wij ons best om, indien mogelijk, alles in 1x bij u te laten bezorgen. Wij streven er naar uw bestelling binnen een week per post bij u af te leveren.

Vervoerder
Uw bestelling wordt bezorgd door PostNL.

Stap 4
Klik zodra al uw gegevens correct zijn op ‘naar betalen’.

Stap 5
Selecteer de gewenste betaalwijze. U kunt bij ons betalen met Acceptgiro en iDEAL. Hieraan zijn geen kosten verbonden. De Acceptgiro wordt per post naar u toegestuurd, deze dient binnen 14 dagen te worden overgemaakt. U kunt derhalve betalen nadat u de bestelling heeft ontvangen.

Stap 6
Maak uw bestelling definitief door op ‘Afrekenen’ te klikken.

Klachten
Voor vragen kunt u contact opnemen met de Remóvos Klantenservice. Onze medewerkers helpen u graag verder. U krijgt binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie.

Is uw klacht na contact met onze klantenservice niet verholpen? Dan kunt u deze schriftelijk indienen bij Remóvos.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Stuur uw klacht onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats en klantnummer of bestelnummer naar:
Uitgeverij Remóvos B.V.
T.a.v. Afdeling klachten
Postbus 546
3760 AM Soest

Of stuur een e-mail : [email protected]

Zodra we uw brief of e-mail hebben ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging. Een definitief antwoord ontvangt u binnen zeven kalenderdagen na de ontvangstbevestiging.

Verder verwijzen wij u nog naar de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel.

Verzendkosten

Alle producten worden gratis verzonden.

Updating…
  • Geen producten in de winkelwagen.