Consumenteninformatie

Een bestelling plaatsen

Bestellen bij Remóvos gaat via een paar eenvoudige stappen.

Stap 1
Klik bij het gewenste artikel op ‘winkelwagentje’.

Stap 2
Klik op ‘bestellen’ (of op ‘verder winkelen’ wanneer u meer artikelen wilt bestellen).

Stap 3
Controleer de gegevens van uw bestelling.

Winkelwagentje
Hier ziet u wat er in uw winkelwagentje zit.

Adresgegevens
U kunt hier aangeven wat het factuuradres en het bezorgadres van de bestelling moet zijn. Indien u een ander adres wenst te gebruiken kunt u dit hier toevoegen.

Verzendwijze
Wanneer u meerdere artikelen in een keer bestelt doen wij ons best om, indien mogelijk, alles in 1x bij u te laten bezorgen.
Wij streven er naar uw bestelling binnen een week per post bij u af te leveren.

Vervoerder
Uw bestelling wordt bezorgd door PostNL.

stap 4
Klik zodra al uw gegevens correct zijn op ‘naar betalen’.

stap 5
Selecteer de gewenste betaalwijze.
U kunt bij ons betalen met Acceptgiro en iDEAL. Hieraan zijn geen kosten verbonden.

stap 6
Maak uw bestelling definitief door op ‘Bestelling versturen’ te klikken.

Klachten
Voor vragen kunt u contact opnemen met de Remóvos Klantenservice. Onze medewerkers helpen u graag verder.
Is uw klacht na contact met onze klantenservice niet verholpen? Dan kunt u deze schriftelijk indienen bij Remóvos.

Stuur uw klacht onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats en klantnummer of bestelnummer naar:
Uitgeverij Remóvos B.V.
T.a.v. Afdeling klachten
Postbus 546
3760 AM Soest

Of stuur een e-mail : info@removos.nl

Zodra we uw brief of e-mail hebben ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging. Een definitief antwoord ontvangt u binnen zeven kalenderdagen na de ontvangstbevestiging.

Verder verwijzen wij u nog naar de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel.

Updating…
  • Geen producten in je winkelmand.